Naša web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti web trgovine. Više informacija

Zamjena i vraćanje

 

Poštovani,

 
dobili ste od nas pošiljku, ne odgovara Vam veličina ili proizvod, ili želite iskoristiti reklamaciju?
U STROPS-u mislimo kako jednostavno riješiti takve probleme na Vaše zadovoljstvo.
Nudimo Vam uslugu PICK & RETURN - rješenje kako da maksimalno jednostavno, za minimalne troškove vratite pošiljku ili njen dio nazad nama.
Sve to skupa traje 3, 4 tjedna (do 30 dana).

 

Kako  funkcionira usluga  PICK & RETURN?

 

Vrlo jednostavno! 
1. Na našoj stranici kliknite na rubriku ''Zamjena i vraćanje'', upišite broj narudžbe iz koje želite vratiti proizvode i Vaš email pod kojim ste napravili narudžbu. Kliknite na ''Poslati'', otvorit će se obrazac. 

2. Proizvode koje želite vratiti ili zamijeniti označite kvačicom, označite razlog vraćanja i popunite sve podatke kao i broj IBAN računa. Broj računa je obavezan podatak jer ukoliko nemamo proizvod za zamjenu, novac Vam vraćamo na navedeni IBAN račun. IBAN je međunarodni broj bankovnog računa. Hrvatski IBAN sastoji se od 21 alfanumeričkog znaka i izgleda ovako: HR ......... (19 znamenki).

2. U komentar uz reklamaciju navedite točno što želite - zamjenu ili povrat novca. 
Ako želite zamjenu navedite za koju veličinu. Ako želite zamjenu za drugi proizvod (proizvode) navedite kod proizvoda, boju i veličinu. 
Ako želite povrat novca jednostavno navedite Želim povrat novca. 

3. Kliknite na ''Nastaviti''. 


Tek kada popunjen obrazac pošaljete online - GLS dobija zahtjev za preuzimanje pošiljke i šalje kurira po pošiljku. Kurir će Vas kontaktirati u roku 2-3 radna dana i doći po zapakiranu pošiljku, koju preuzme od Vas i dostavi nama. Prikladno zapakirajte robu koju šaljete kako se ne bi oštetila. Kurir ima naljepnice sa adresom za povrat, Vi ne morate ništa pisati niti lijepiti na pošiljku. 


Ako kurir do 48 radnih sati ne preuzme pošiljku, kontaktirajte našu Korisničku službu. 

Povrat i zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda primit ćete putem e-maila kad zaprimimo pošiljku. 
Sve to skupa traje 3, 4 tjedna (do 30 dana).


 

Zamjena 

Ako Vam roba ili veličina robe ne odgovara, kupljenu robu možete vrlo lako vratiti i zamijeniti.
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 dana od primitka na adresu dostave.

Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Zamjena odjeće moguća je samo u slučaju ako odjeća još nije oprana, nema znakova nošenja i etiketa nije uklonjena. Prilikom povrata tenisica ili drugih proizvoda u originalnoj kutiji, po originalnoj kutiji ne smijete ništa lijepiti ili pisati, te iste ne smiju biti nošene van kuće, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu.  Originalnu ambalažu dodatno zapakirajte u vrećicu kako se ne bi oštetila originalna kutija. 

Naručene artikle je moguće zamijeniti za isti proizvod druge veličine ili drugi proizvod (ili proizvode). U slučaju zamjene za druge proizvode postoji mogućnosti nadoplate za proizvode koji su skuplji ili povrata razlike između zamjene ako je cijena novog proizvoda niža od već uplaćenog iznosa.

Cijena za uslugu Pick & Return je 22 HRK. 

 

 

Raskid ugovora

Kupac može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to u roku 14 dana od primitka robe. 
Vraćate robu iz razloga "raskid ugovora" u zakonskom razdoblju 14 dana? Želite vratiti cijelu sumu plaćenu za naručenu robu? Cijena za uslugu Pick & Return je 22 HRK. Tu sumu Vam odračunavamo od cijele vraćene sume (vrijednost vraćenog proizvoda) realizirane pri kupnji, koju Vam vraćamo na osnovu Prekidanja ugovora. Povrat novca STROPS će izvršiti tek nakon što roba bude vraćena i provjere stanja vraćene robe. Povrat je moguć u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni (po originalnoj kutiji ne smijete ništa lijepiti ili pisati). Originalnu ambalažu dodatno zapakirajte u vrećicu kako se ne bi oštetila originalna kutija. Ukoliko je Vaša narudžba plaćena karticom, nocac će biti vraćen na kraticu, ukoliko je plaćena putem Paypala, novac će biti vraćen putem Paypala a za plaćanje pouzećem sredstva ćemo vratiti na Vaš račun. 

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda primit ćete putem e-maila kad zaprimimo pošiljku. Sve to skupa traje 3, 4 tjedna (do 30 dana).

 

Reklamacija 

 Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke i tom slučaju molimo kupca da pošiljku ne preuzima.  Ako dodje do takve neugodne situacije, informirajte nas (najkasnije idući radni dan) o oštećenjima pošiljke na e-mail adresu info@estrops.hr.

U slučajevima kada je isporučen proizvod različit od onog koji ste naručili imate pravo na zamjenu, a ukoliko to nije moguće imate pravo na povrat novca.  Ako dođe do takve neugodne situacije, molimo ispunite obrazac za reklamaciju. 

Ukoliko dostavom dobijete proizvod koji ima vidljivi nedostatak imate pravo na reklamaciju. U slučaju reklamacije obavezno je ispuniti obrazac, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu.

U slučaju da nakon primanja robe uočite tijekom razdoblja jamstva nedostatke,  možete vratiti proizvod na reklamaciju. 
Duljina jamstvenog roka je regulirana  važećim odredbama zakona, traje 24 mjeseca, s izuzecima predviđenim zakonom. Jamstveni rok počinje danom pruzimanja robe. Reklamirani artikl biti će predan u reklamacijski odjel koji ocjenjuje opravdanost reklamacije. Strops ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla. Ako je oštećenje proizvodna greška napravit ćemo zamjenu. 

Ukoliko opisani uvjeti nisu ispunjeni, zahtjev za reklamaciju neće biti razmotren i pošiljka će biti vraćena o trošku kupca!

Obavijest o statusu reklamacije primit ćete putem e-maila kad zaprimimo pošiljku. 

 

Ovaj reklamacijski postupak stupa na snagu dana 2016/01/01. Zadržana su prava promjene reklamacijskog postupka.

 

 

Broj narudžbe:
Email: